cayang kamoo!!

cayang kamoo!!
you always in my heart.....

Friday, September 3, 2010

outdoor gym



patutnya kelas jumaat abish kul 11...tapi aku g unit2 tertentu dan borak dulu...kul 1 baru balik bilik....hehehe....tak pose,ape lagi bedal maggie lah...hurm,kenyang....=tido....kul3 ade meeting sal badminton competiton...adoyai OB yang tersayang macam2 lak die nak wat dekat2 nak cuti raye ni...pegi ingatkan aku paling lewat sebab terlajak tido sampai kul 3setengah...upernye ade lagi yang lebih lewat dari aku...hahaha....kerja aku just setengah jam dah ciap...kak syu pown ajak g main kat outdoor gym...bes giler....haha....pinjam lappy bihah edit sume gambar nie n aku pon nak bukak fb susah...so aku pon update lah blog ni...lagipon dah lame sangat tak update...hahah....mama aku dah sampai malam ni...tak sabar nak balik kampung 4 ari lagi...nak p shoping raye last minit...maklumlah budak matrik mane dapat balik slalu...lagipon balik,mama kat kampung...bukan dapat jumpe pom....papehal nanti aku update pes raye ngan gambar2 raye lak yer....ahah...sebelom terlupe,aku ade apply uitm sesi disember...lau pointer aku stakat 2.00 aku kuar masuk uitm jer lah kot....tata....

No comments:

Post a Comment